×
لطفاً یکی از وبلاگ هایتان را انتخاب نمایید :
×
http://mehran25.blog.ir/

وبلاگ هنری مهران


نظرات (۱۱)

***** سامانه پاسخگویی به مسائل دینی *****

* سوالات احکام

* شبهات اعتقادی

* مشاوره های تربیتی و خانواده

شما می توانید سوالات خود را به شماره 3000461800 پیامک کرده و کمتر از 24 ساعت به صورت رایگان پاسخ آن را دریافت کنید.
سلام  مهران.........وبتون  زیباست لایک داره داداش  گلمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مهران عزیز سلام
ببین داداشششششش
اول خودت لایک بعدیش وب
دمت گرم
لایک چیه....فول لایک
سلام داداش به به چه وبی  ایشالله عروسیت ببینم  خخخخخ
سلام. وبلاگ شما هم زیباست. خیلی ممنون ازینکه به وبم اومدید😊
اسم اون شخصی که گفتید هم فاطمه نورا بود؟ یا فاطمه؟
آقا مهران گل سلام. خوبی شمارتو میگرفتم بوق بوق میزد اشکال بود بعد با گوشی و خط ایرانسل گرفتم گفت خاموشه.
سال نوی شما هم مبارک.من تو مسافرت بودم عید رفته بودم مشهد برای شما هم زیارت و دعا کردم ولی باید ببخشید؛
آخه باتری گوشی من تازگیا شارژ نگه نمیداره و کلا گذاشته بودمش کنار این تعطیلات رو... .
وبلاگت هم خیلی قشنگ شده حسابی خونه تکونی کردی . دمت بهاری .  ایول
وبتون خیلی خوبه مرسی
سلام قشنگه
سیلام داداشی عزیزم عالی بود.خودتم که عزیزمی گلمی داداشی.دوست دالم.
در چه حالی طرف
شی نکردی هههه چادر جالیزم از سرم افتاده اولین آهنگ ماشینت بوده ههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۹۷
up