×
لطفاً یکی از وبلاگ هایتان را انتخاب نمایید :
×
http://roshanian.ir/

وبلاگ شخصی محمد روشنیان

این‌جانب محمد روشنیان (منزجر اول) مهندس نرم‌افزار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس، منتقد، گرافیست، کارگردان، وبلاگ‌نویس و متخصص مالتی‌مدیا در این وبلاگ آثار و تولیدات خود را با شما به اشتراک می‌گذارم.


نظرات (۱۹)

استاد روشنیان کارشون حرف نداره
سلام. ممنون
پرچم داش ممد بالاست
عالی
تشکر از شما
بابت اطلاع رانی
رسانی
موفق باشید
سپاس از شما
هنرمند
عالی
موفق و شاد باشید.
کوپلینگ در حقیقت قطعه ای است که برای متصل کردن دو قطعه دوار را به متصل نموده و شاید بهتر این است که بگوییم کوپلینگ ابزاری برای محور کردن موتور وشفت پمپ است و می تواند اجازه انحرافاتی را به آنها بدهد.شفت و موتور چون به صورت کسری یا ضربدری در پمپ کلوز، پمپ سانتری فیوژ یا موتورهای سانترفیوز قرار میگیرد به وسیله کوپلینگ به هم اتصال دارند حالا اگر به هر دلیل کوپلینک دارای کیفیت مناسب نباشد امکان آسیب به انکودر یا موتور را دارد.کوپلینگ در واقع در جاهایی که نیاز به اتصال محرک اولیه به سیستم گرداننده پمپ باشد ه کار میرود و علمی ترین تعریف همان انتقال حرکت گردشی و نیروی گشتاوری از قسمتی به قسمت دیگر است.کوپلینگ در انواع ماشین آلات صنعتی به ویژه در دستگاههای سی ان سی(cnc) به عنوان موتور نیروی محرک دستگاه عمل میکند.با توجه به میزان مصرف بالای انواع کوپلینگها نیاز جامعه صنعتی به قطعاتی مثل کوپلینگ بالاست و شرکت تام باهر از جمله شرکتهای مطرح در ایران است که نیاز مشتریان محترم را با نهایت کیفیت برآورده مینمایند.

شرکت تام باهر از قدمت بالایی در این صنعت نیز برخوردار است که با تجهیزات مدرن و به روز باکیفیت بالا اقدام به عرضه محصولات خود مینماید. کوپلینگ باهر که برای اتصال بین دو شفت به یکدیگر از آن استفاده و بهره می رود. بعنوان مثال یکی از موارد استفاده از آن در دستگاه های سی ان سی CNC است. کوپلینگ عرضه شده در شرکت تام باهر با دستگاه های جدید و مدرن و در انواع مختلف مناسب برای استفاده در دستگاه ها و کارکرد های مختلف و غیره استفاده می شود. .البته دامنه محصولات تام باهر بسیار وسیع است و محصولات سیستمهای متحرک خطی را دارا میباشد از جمله تمام لوازم سی ان سی،بال اسکرو که شامل دو برندبال اسکرو باهر از چین،بال اسکرو جی تن(GTEN) از تایوان می باشد را عرضه میدارد.

شرکت تام باهر
کوپلینگ باهر
بال اسکرو

پروفیل آلومینیوم

شفت 

کوپلینگ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۹۷
up