×
لطفاً یکی از وبلاگ هایتان را انتخاب نمایید :
×
http://slide.blog.ir/

اسلاید بهشت

ارائه پاورپوینت با موضوعات متنوع دینی


نظرات (۶)

عالی
سلام خیلی خوبه
در صورت امکان از سایت تام باهر هم دیدن کنید.
tambaherbearings.com
برند تام باهر دارای محصولات فراوانی در زمینه سیستم های متحرک خطی ، اتوماسیون صنعتی و سی ان سی است که یکی از معتبرترین و کاربردی ترین آنها سروموتور باهر-JASD می باشد.
شرکت تام باهر با ارایه خدمات و امکانات مهندسی و بهینه به مشتریان و کاربران خود ،نقشه های سه بعدی سروموتور برای طراحی و ساخت سروموتور را در اختیار کاربران خود قرار داده است .
باهر-JASD یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین محصولات عرضه شده می باشد که توانسته است با رقبای خود رقابت تنگاتنگی را در زمینه کیفیت و دقت بالا این محصولات داشته باشد و به دلیل اعتبار بالای این برند بازار را از آن خود کرده است.
البته تام باهر علاوه محصول سرو موتور دارای انواع لوازم سی ان سی میباشد که شامل بال اسکرو ،کوپلینگ ،پروفیل آلومینیوم، شفت، شفت پایه دار، بال بوش، دنده شانه ای، پولی تایم، سرو موتور، انرژی چین(محافظ کابل)، ریل و واگن(لینیر گاید) و......می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای فروشگاه موجود در سایتهای تام باهر تماس حاصل نموده و از انواع محصولات و کاتالوگهای مربوطه در سایتهای شرکت تام باهر دیدن نمایید.
کوپلینگ باهر
کوپلینگ تام باهر
شرکت تام باهر

شرکت تام باهر

بال اسکرو باهر


کوپلینگ باهر


لوازم سی ان سی باهر


کوپلینگ SRJ باهر


ریل و واگن (لینیر گاید)باهر

شفت پایه دار باهر
کوپلینگ SRJ باهر

پروفیل آلومینیوم

شفت

باهر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۹۷
up