×
لطفاً یکی از وبلاگ هایتان را انتخاب نمایید :
×
http://kelacket.blog.ir/

کلاکت

معرفی فیلم و سریال


نظرات (۴)

بدون شک می توان در سال های اخیر از کشور آلمان به عنوان موفق ترین کشور اروپا در حوزه اقتصادی نام برد که با وجود رکود اقتصادی و مشکلات اخیر توانسته است شرایط باثبات خود را حفظ نماید. این کشور به عنوان یکی از 28 کشور حوزه اتحادیه اروپا و همچنین عضو پیمان شینگن است. کشور آلمان از سال ۲۰۱۲ کارت هایی را برای اقامت کاری مهندسین و متخصصین غیر اروپایی در آلمان به نام کارت آبی (Blue Card)صادر نموده است. مهندسان میتوانند با ۳ سال کار مستمر و متوالی در آلمان Blue Card را دریافت نموده و اقامت دائم آلمان را اخذ نمایند. اخذ اقامت دائم اروپا نیز یکی از نقاط مثبت اخذ اقامت از طریق کارت آبی (Blue Card) است و این بدین معنی است که دارنده Blue Card میتواند هر کشوری در حوزه اتحادیه اروپا را برای اقامت دائم خود انتخاب نماید. گروه مشاوران اندیشه پویان آماده ی راهنمایی هموطنان عزیزی که متقاضی اقامت آلمان هستند برای سنجش شرایط اخذ ویزای کاری آلمان و ارائه بهترین پیشنهادهای ممکن به شما هستند. قابل ذکر است که برای اخذ ویزای کار آلمان نیازی به مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی نیست، هرچند که برای پیدا کردن کار و شرکت در مصاحبه های کاری درآلمان ، تسلط بر زبان آلمانی و یا انگلیسی در حد نیاز ضروری است اما دیگر نیازی به دریافت مدرک زبان و شرکت در آزمون های اخذ مدرک نخواهد بود.

با توجه به همکاری موسسه آرتا اندیشه پویان سپنتا با موسسه ایلیا، کاریابی بین المللی که تحت نظارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد این موسسه با مجوز رسمی از وزارت کار آماده پذیرش پرونده متقاضیان مشتاق به مهاجرت کاری به آلمان میباشد.
وبلاگ خوبیه
یعنی به درد بخوره
همکاری خوبی هستن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
۹۷
up